عروس و داماد ورزشکار
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

 

عروس داماد ورزشکار
عروس دونده روز عروسی اش به همراه داماد در یک مسابقه دو همگانی شرکت کرد.در حالیکه همه عروسها در روز ازدواجشان نگران به موقع رسیدن به مراسم و برگزار شدن هرچه بهتر مراسم عروسیشان هستند "سارا مارتین" که دیوانه وار عاشق دویدن است به همراه شوهرش در یک مسابقه دو به رقابت با 106 دونده دیگر پرداختند!

این زن 31 ساله و قهرمان سابق کیک بوکس است و همسر او هم یک ورزشکار است آنها تصمیم گرفتند که در مهمترین روز زندگیشان در یک مسابقه ورزشی شرکت کنند. آنها در این مسابقه با لباسهایی که تداعی کننده لباس عروس و داماد است به همراه 106 شرکت کننده دیگر به رقابت پرداختند.
این زوج در این رابطه میگویند این بهترین تصمیم زندگیشان بوده است و اگرچه خیلی ها فکر میکردند آنها با شرکت در این رقابت سخت و طولانی به خود آسیب میرسانند اما آنها به صورت کاملا حرفه ای مسیر 5 مایلی مسابقه را طی کردند. به عنوان هدیه ازدواج به این زوج اجازه داده شد 20 دقیقه زودتر از دیگران مسابقه را آغاز کنند. در نهایت داماد نفر پنجم این رقابت و عروس نفر هفتم شد.

آنها بعد از پایان مسابقه سریعا لباسهای اصلی شان را پوشیدند و به سمت کلیسا به راه افتادند . دوستان و اقوام آنها در این رابطه میگویند این زوج همیشه کارهای عجیب انجام میدهند و واقعا در این زمینه تفاهم دارند و تعجبی ندارد که در چنین روز مهمی دست به این کار زده اند.
 
87ساعت تحمل برای بردن BMW

 جوان 27 ساله چینی به نام " سان چان جیانگ " پس از 87 ساعت سرپا ایستادن و نگاه داشتن دستش بر روی شیشه خودرو صاحب یک " BMW " سری 1 شد.
 

عشق احساسی است که می تواند انسان را به انجام کارهایی عجیب وادار کند. یک گروه از این عاشقان که تعداد آنها در دنیا کم هم نیست، عاشقان خودرو هستند که برای بدست آوردن خودرو محبوب خود از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند. اخیرا در کشور چین شرکت اتومبیل سازی " BMW " اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه استقامتی کرده است و جایزه آن را یک عدد خودرو بی ام و سری 1 قرار داده بود.

این مسابقه به این شکل برگزار شده است که بر چسبهایی پلاسمایی به شکل دست انسان بر روی نقاط مختلف این خودرو نصب شده و شرکت کنندگان باید دست خود را بر روی آن نگه می داشتند. بعد از هر 4 ساعت این شرکت کنندگان اجازه داشتند که به مدت 15 دقیقه دست خود را از روی برچسب مورد نظر برداشته و به خوردن، آشامیدن و یا استراحت بپردازند.

چیزی در حدود 120 نفر در سنین بین 18 تا 40 سال در این رقابت شرکت کردند. بسیاری در طول این رقابت دچار گرفتگی شدید عضله ای، کم خوابی و بی حالی مفرط شده و از رقابت خارج شدند. پس از 4 شبانه روز رقابت تنها 3 نفر از شرکت کنندگان باقی مانده بودند که جوان 27 ساله ای به نام " سان چان جیانگ " در نهایت موفق شد که پس از خارج شدند دو رقیب دیگر خودروی " BMW " سری 1 را برنده شود.تصاویر زیر نشانگر بخشی از تلاش شرکت کنندگان برای برنده شدن در این رقابت است.
        
 
 
 
 
اینم پیرترین قاچاقچی دنیا!
دستگیری در حین ارتکاب جرم!
 
        
 
 
 
ماشين پلنگ صورتي به مزايده گذاشته شد
2 تا از خاطره انگيزترين ماشين هاي تاريخ هاليوود در نمايشگاه افسانه اي چلسي به مزايده گذاشته مي شوند.

اولي يكي از نادرترين ماشينهاي تاريخ است. (پندرموبيل) كه به طور سفارشي براي شوي تلويزيوني پلنگ صورتي از شبكه ان بي سي ساخته شد و در سال هاي 1969 تا 1976 مورد استفاده قرار مي گرفت. فروشنده اين ماشين گفته است پندرموبيل 42 ساله كاملا دست نخورده مانده و فقط نياز به يك سري بازسازي ها و تعميرات جزئي دارد. فروشنده اين ماشين خودش آن را 2 سال پيش در يك مزايده خريده بود. تخمين مي زنند اين ماشين بين 81 تا 162 هزار دلار به فروش برسد. دومين ماشين، خودرو افسانه اي فيلم چيتي چيتي بنگ بنگ است كه در سال 1968 ساخته شد. اين ماشين (تارپليكا) نام دارد. البته اين يكي از اصالتا جز همان 6 ماشيني نيست كه در فيلم مورد استفاده قرار گرفتند ولي عينا از روي آنها ساخته شده است. اين ماشين سفارشي را توني گرين در سال 2000 ساخت و همه چيز حتي بوق مار حلقه دار آن از روي مدل اصلي ساخته شده است. يك موتور وي 6 فورد روي آن نصب است كه 3 ليتر گنجايش دارد. جعبه دنده اش را هم كارخانه بورگ وارنر طراحي كرده است و ضمنا بيرون آوردن اين ماشين و دور زدن با آن در خيابان از لاظ قانوني هيچ منعي ندارد.
 
 اگرچه اين ماشين درست كار مي كند ولي 2 سالي هست كه آن را روشن نكرده اند و حتما نياز به سرويس دارد. ماشين هاي اورجينال فيلم چيتي چيتي بنگ بنگ كه توسط كن ادم و تيم كارخانه فورد ساخته شده بودند چند وقت پيش به مزايده گذاشته شدند و با قيمت هايي بين 1 تا 2 ميليون دلار فروخته شدند. حدس مي زنند اين يكي ولي بين 150 تا 250 هزار دلار فروخته شود.
        
 
 
 
نقاش معروف
هنگامیکه از یک نفر امتحان ورودی می گیریم یا برای پذیرفتن شخصی با وی مصاحبه می کنیم
شاید اگر بیشتر دقت بخرج بدهیم حتی بتوانیم تاریخ بشریت را نجات بدهیم .
درزیر تعدادی از نقاشی های فردی که در امتحان ورودی دانشگاه وین پذیرفته نشد
و راه دیگری برای زیستن برگزید آورده شده است لطفا خوب توجه کنید
 
شخصی که این نقاشی ها را کشیده است، میخواسته در دانشگاه هنرهای زیبای وین تحصیل کند و یک نقاش معروف شود.
اگر او از طرف دانشگاه وین پذیرفته میشد، تاریخ جهان بسیار متفاوت میشد.


اسم این نقاش، آدولف هیتلر است!‏
تقریبا 50 میلیون انسان در جنگ جهانی دوم تکه تکه شدند . . .
        
 
 
بهتر زندگی کنیم!
پرسیدم... ،چطور ، بهتر زندگی کنم ؟با كمی مكث جواب داد :گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،وبدون ترس برای آینده آماده شو .ایمان را نگهدار وترس را به گوشه ای انداز .شک هایت را باور نکن ،وهیچگاه به باورهایت شک نکن .زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:23 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم